Bilder

Tjänare.
Kommer inte kunna sitta så mycket vid datorn idag och imorn, pga av gästerna. xD
Men,men.. jag får vänta tills Torsdag, då kan jag börja sitta vid datorn igen(A).

Hittade några bilder som jag ville ''dela''. XD

Michael Jackson - Dangerous Tour

Prince och Paris Jackson. :D

Brooke Shields och Michael Jackson.

Älskar den här delen (som aldrig kom med i Filmen men har sätt en del av klippet)
Michael Jackson Asgarvar åt något. Han får alla att börja garva, när han garvar. Titta på gitarristen :D

Michael backstage på Victory Turnen

Prince som litet barn.
Ja det var nog alla bilder.
Ha det roligt, även fast jag inte är inne på msn,facebook osv. xD
// The UnInternet Filip =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0