boring? XD

TJÄNARE! :D
Var på ''fest'' idag XD vet inte om jag ska kalla det fest för det var tråkigt. xD
Det hände inget.
Och syrran till henne som hade festen, var skit jobbig.. Hon var typ,5?xp

Fast hon höll mest på med Frida men ändå.
Vi satt utanför huset. och så kommer den lilla saken fram till mig o ska kramas, och jag säger; ''nää vänd dig om istället'' och hon vägrade så jag vände på henne xD

GAHAHHA, sen när vi var inne, så drog hon ner Fridas tröja xD hahah, hon skulle typ klättra upp på frida, och tog tag i hennes tröja så den åkte ner (inte hela tröjan, men en del av den) XD
Sen så kom hon till mig, och drog ner min dragkedja D; xD
peddo-barn xD Drev

Sen gick vi (äntligen) ut! Vi sprang lite i början o larvade oss..
GAHAHAHAHHA, jag (Älskar XD) att reta Frida. Det är en grejj om någon som hon messar med. Och hon typ hatar killen som hon messar med. Så jag kallar honom ''mobilsnubben'' och säger att hon älskar honom! :D xD Fast hon blir sur, men det är ganska kul iallafall.

Sen så var vi ute tills vi skulle dra. Jag hade myycket roligare med er (ni vet vilka) ute, än vad jag hade inne...
Det blir alltid kul med er xD Ni får allt att bli roligt :D:D

Utan er, skulle mitt liv förbli tråkigt XD (A) <3 :P

Men, ah, vi synes xD
// Mobilsnubbe-tönten, Filip :D

Kommentarer
Postat av: Frida ♥

Asså du mobbar mig hela tiden!

2010-08-16 @ 22:04:31
URL: http://frijdah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0