Grönan!

Tjäänare!
Idag var jag ju på Grönan med Sainey. Det var faktiskt kul!
Vi kom IN på grönan vid 13:00 ..
Vi åkte extreme 3 gånger och Jet-Line kan jag inte ens räkna. xD Och vi åkte stod i kö i typ 30 min för Vilda Musen -.- xD
Ni skulle ha sätt mig å Sainey i Jet-Line! Vi hade ett tema varje gång den tog foto.. HAHAHAHA, vi faila mycket, men hade kul!
Sainey o jag såg två andra kompisar också, men vi var inte så mycket med dom. vi åkte bara Jet-Line med dom, 2 gånger, fast första gången så var det inte riktigt som att vi åkte 'tsms' xD..
Sen drog vi vid typ, 17:30 - 18:00 för att vi tröttnade. Men vi hade kul efteråt också!
Och imorn blir det Frida! Fast Sainey kanske inte kan vara -.- för han ska kanske passa sina bröder, men jag hoppas han kommer!
Jag kommer iallafall gå oavsett om han kommer eller inte! xD

Aja, har inget mer roligt att prata om XD Ha det goast!

// Jet-line fackern, Filip =X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0