KOLLA KOSSAN! D:

Mohahaha, du tittade eller hur? Inte? Fuck ,jag var den ända som tittade -.- xD
jag har en kind of sockerkick.. Det var länge sen jag åt godis! (sist igår tror jag?) XD.

Imorn, ska farbror jag vara med Sainey! Vi måste dra ut på den dagen, likadannt med Fredag. För sen är det lördag ! :D
det blev ingen fest på lördag, den blev på Måndag istället, men who cares ientligen? XD Frida kommer ju hem iaf så! :D

Om man inte såg kossan utanför fönstret, då är du skit tråkig! XD
Eller tvärtom. xD

Men ska chatta vidare! Hejdå! :D

// ko-och-sockerberoende Filip =B

Min kossa (A)


Kommentarer
Postat av: Frida

Min kossa blev grannen -.-

Drev xD

Haha xD

2010-08-11 @ 23:08:48
URL: http://frijdah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0